söndag 13 september 2009

Snart så


Kan bara konstatera att packa är nog inte min starka sida. Inte heller att skriva packlista. Däremot har jag fått annat gjort idag, blommorna har nu fått flytta till Mamma och Pappa. Dock är det väldans svårt att flytta den här aloe veran, så den fick stå kvar. Sen så har cyklarna fått flytta till vinterförrådet. Och så har jag skrivit ut lapp: Nej tack, ingen reklam. Eller kanske var det: ingen reklam tack. Aja, hursomhelst så är klisterremsan uppsatt på postboxen, och det är huvudsaken. Så nudu mamma, nu slipper du ränna här varannan dag för att tömma min box. Och ja, det var väll det.
Men imorgon, då jäpan, då blir det till att packa. Vare sig jag vill eller inte. Och ni som varit oroliga för att jag varit "väsklös", ja jag vet att ni är några stycken, kan nu lugna er med att väskan är köpt.
/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar